M&MDesigns

Waar creativiteit centraal staat !

Freebie van de week

1 reactie

Jaja het is weer zo ver , tijd voor 2 gratis templates om je eigen scrapskill’s mee te ontwikkelen . En daarnaast nog 4 pagina’s voor een beetje inspiratie . De griep speelt me momenteel parten ik snipper en snotter en hoest me eigen rot dus niet heel veel zin om te scrappen momenteel . Of me bezig te houden met de recepten die ik deze maand op me blog wilde plaatsen ik hoop dit toch nog voor het einde van de maand te kunnen doen .

So i noticed a lot of my viewers are from other country’s i am wondering if you would like to read my journaling two ? Because if you like me to write in english i can try to translate every post . but english is not my main langaus so it would not be perfect .

The years are short by Kristin Cronin-Barrow
Pocket template from myself
normale template from cindy schneider

Pocket template from myself
normale template from the awesome cindy schneider
scrapkit We Are Family {Bundle} by Digilicious Design

Previeuw

You can download the templates here : https://www.dropbox.com/s/cnzpuq2a2ns4pc3/06-02.zip?dl=0

geniet van het weekend

Liefs melanie

One thought on “Freebie van de week

  1. Pingback: CraftCrave | DigiFree | CraftCrave

Geef een reactie

