M&MDesigns

Waar creativiteit centraal staat !

Een Selfie per week

Een reactie plaatsen

Nou ja eigenlijk is het een selfie per dag een jaar lang ! een super leuk project maar lastig om vol te houden daarom kies ik ervoor om een selfie per week te doen . Inmiddels is dit het 4 de jaar dat ik daar aan mee doe .

Hier zijn mijn eind resultaten van 2011-2012 en 2013 in 2014 en 2015 heb ik een jaartje niet mee gedaan en nu doe ik weer mee . En hoe leuk is het om te zien hoe mijn selfie’s zijn veranderd over de jaren of hoe ik na 2 jaar nog steeds dezelfde sjaal draag !

Wat ik vooral leuk vind aan het project love me zoals ik het noem is dat ik de tijd neem om ook eens een foto van mezelf te maken als moeder zijnde zijn het vooral mijn vriend en zoontje die vaak op de foto staan en ik schiet er zelf nogal eens bij in . en op deze manier kan ik toch zien hoe ik zelf over de jaren veranderd ben .

Zelf starten met een project love me ! het is heel simpel

  •  neem een vaste dag in de week waarop je de selfie maakt
  • kijk via instagram of facebook naar leuke ideeen en thema’s om je selfie te maken
  • plaats ook eens een rare of gekke selfie en niet alleen de mooie
  • Maak aan het einde van het jaar een mooie collage van je foto,s
  • Speel met de hoeken vanuit waar je de foto neemt , dan weer recht van varen dan weer van opzij en ga opzoek naar jou beste hoek
  • Ben je wat steviger zoals mij dan is het fijn om de foto van een beetje schuin boven te nemen want daardoor lijk je slanker en welke vrouw wil dat nou niet
  • Wil je dat je mond ontspannen is op de foto blaas dan zachtjes uit door je mond met je lippen een heel klein beetje van elkaar af dat geeft een natuurlijke rustige look
  • laat je ogen spreken deze zegen meer dan duizend worden of je nu boos vrolijk vedrietig of ondeugend bent

IMG_4355.jpg

Mijn selfie voor deze week stond in het tekenen van rust , ik was de afgelopen weken erg druk geweest en had het echt even nodig om de rust in me eigen terug te vinden . dus met een lekker meditatie muziekje op de tijd genomen om een aantal selfie’s te maken en daarna heerlijk op de bank gekropen met een goed boek en een lekkere kop warme dampende thee

Geef een reactie

