M&MDesigns

Waar creativiteit centraal staat !

Griep en inspiratie

Een reactie plaatsen

Volgens mij heb ik net zoals de rest van Nederland het griep virus te pakken. Ik snotter me eigen rot . Maar goed dat betekend ook rustig aan doen en wat meer tijd hebben om eindelijk weer eens wat te scrappen .

Devotion by Krystal Hartley, Meghan Mullens, & Two Tiny Turtles
http://www.sweetshoppedesigns.com/sweetshoppe/product.php… Project life template by myself

Template from cindy schneider pocket template from myself and scrapkit Go Wild: Bundle by Kristin Cronin-Barrow

Storyteller feb by just jaimee http://the-lilypad.com/store/Storyteller-2016-February-Collection-Choose-your-Bundle.html normale template by two tiny turtles
and pocket life template from me
Waterman-small
Soms is het ook wel eens leuk om niet aan ons famillie album te werken maar gewoon lekker iets over me eigen te scrappen . dit keer scrapte ik over wat mijn sterrenbeeld waterman inhoud .
Template by cindy schneider , My Zodiac – Aquarius : Bundle by Amanda Yi & Juno Designs http://www.sweetshoppedesigns.com/sweetshoppe/product.php?productid=33165&cat=&page=1
Zo dat was de inspiratie van vandaag . Morgen kom ik een keer met iets heel anders
Een post over selfie’s . het maken van selfie’s doe ik al jaren dit begon zo,n 10 jaar geleden toen ik regelmatig wat modellen werk deed en dan is oefenen natuurlijk heel belangerijk . Helaas ben ik inmiddels 25 kilo aangekomen waarmee ik de strijd binnekort aan ga ! maar nog steeds vind ik selfie’s erg leuk om te maken en een goede inspiratie bron om ook eens over jezelf te scrapboeken .
IMG_4345
Tot morgen !

 

Geef een reactie

