M&MDesigns

Waar creativiteit centraal staat !

Een nieuwe maand

Een reactie plaatsen

Goedemorgen !!

IMG_3921

1 february een nieuwe maand begint ! en ik ben benieuwd naar wat deze maand gaat brengen. Ik heb in elk geval heel veel zin in deze maand . Het bloggen bevalt me super goed en ik kan dan ook niet wachten om deze maand weer veel met jullie te gaan delen . Wat je o.a kunt gaan verwachten

  • 4 nieuwe gratis template sets
  • recept voor glutenvrije zandkoekjes
  • Recept voor mijn frisse zomerse kipsalade met fruit
  • Veel nieuw inspiratie op het gebied van scrappen
  • De eerste tutorials ik hou nog even geheim waar ze over gaan
  • en nog 2 verassende recepten

Zoals je ziet staan er dus een hoop leuke nieuwe dingen in de planning . En morgen begin ik met een eerste inspiratie blog een een gratis template set .

Waar ik nu vooral benieuwd naar ben is wat jullie graag nog zouden zien op mijn blog , wat voor soort recepten je zoekt , of welke scraptips je wilt krijgen . of mischien wil je wel heel iets anders zien of weten . Laat het me gerust weten door een berichtje achter te laten ! ik zal dan me best doen om jullie suggesties te verwerken in mijn blog .

En dan nog de winnaar van al mijn templates van me verjaardag ! door ziekte een aantal daagjes te laat sorry ! de winnaar is Julie gefeliciteerd .

Geef een reactie

