M&MDesigns

Waar creativiteit centraal staat !

Wie Jarig is trakteert

2 reacties

Up’s en Down’s dat is een beetje hoe mijn week is verlopen . Afgelopen vrijdag werd ik wakker met het nieuws dat een dierbare ex-collega van me overleden was die vol in het leven stond en nog erg jong was 49 . Dit nieuws heb ik tot me genomen met een snik en een traan . Om vervolgens op een romantisch weekendje weg met me vriendlief te gaan .

IMG_4081

Het weekendje was ondanks het verschrikkelijke nieuws erg gezellig , Vooral tijdens de sprookjes midget golf hebben we erg gelachen 🙂 zie hier mijn imitatie van kabouter spillebeen . Helaas liep de laatste dag iets minder goed af en eindigde vriend lief met de spit in zijn rug ! Auw .

En nu ben ik vooral druk met me verjaardag van aanstaande vrijdag 33 word ik alweer wat een leeftijd ! En wie jarig is trakteerd . Daarom wil ik op vrijdag een persoon blij maken met alle templates die ik tot nu toe heb gemaakt . Hoe kun je winnen ?? Laat een leuke felicitatie achter en random org pikt er een winnaar uit .

En dan voor nu een leuke nieuwe set templates gratis en voor niks !

Heel veel plezier ermee .

Previeuw

Download here : https://www.dropbox.com/s/8owomlkzw35cqgb/26-01.zip?dl=0

2 thoughts on “Wie Jarig is trakteert

  1. Lieve Melanie…….van harte gefeliciteerd met je 33e verjaardag !! ♥ En bedankt voor de template…..I love all your templates !!!

  2. Happy 33rd Birthday Mel!!

Geef een reactie

