M&MDesigns

Waar creativiteit centraal staat !

Nieuwe kits !

Een reactie plaatsen

Hallo allemaal ,

Jeetje wat heb ik een drukke week gehad en wat een pech ! ik wilde een blogpost maken met een lekker recept voor koekjes en ja hoor toen begaf me oven het . En zo was er het een naar het andere wat dus geresulteerd heeft in een stil en leeg blog sorry .

Maar goed vandaag heb ik even de tijd om jullie een kiekje te geven in de kits en templates die er dit weekend weer zijn uit gekomen in digiland door middel van mijn eigen pagina’s

Project life template is van me eigen , Treasured memories template by two tiny turtles . Familly is you by cornelia designs

Treasured memories template by two tiny turtles , Normale template is van me eigen , Scrapkit is sparkle en shine by studio flergs

Project life template is van me eigen , normale template is van cindy schneider en de scrapkit is van digital scrapbook ingredients en kristin cronin barrow Brighter Days Ahead

pocket life template is van me eigen de normale template is a older one from two tiny turtles  en de one and only bundle is van aprilissa designs en megans creations

Er zijn echt nog veel meer super leuke kits en templates die deze week in de winkels komen maar helaas had ik nu niet meer tijd dus wie weet van de week nog een keer een post met lekker veel inspiratie

Voor nu een fijn weekend

 

Geef een reactie

