M&MDesigns

Waar creativiteit centraal staat !

Shoppen ! en een beetje inspiratie

Een reactie plaatsen

Zoals jullie zien is titels verzinnen niet echt mijn sterkste punt . Maar vandaag wil ik jullie meenemen naar de beginselen van digitaal scrapboeken .Om mijn blog de komende weken nog leuker spannender en interessanter voor jullie te maken ben ik reuze benieuwd naar de dingen die jullie graag willen leren op het gebied van digitaal scrapboeken ! Dus laat hieronder even gezellig een berichtje achter met wat jij wilt leren en wie weet zie je daarvan binnenkort een uitleg van op me blog .

Vaak krijg ik de vraag waar ik al die leuke scrapspullen vandaan haal , Laat ik je vast uit de droom helpen goede kwalitatieve scrapboek kits ook digitaal kosten geld . Natuurlijk is er ook volop gratis van alles te krijgen maar de kwaliteit is vaak om van te huilen op een paar uitzonderingen daar gelaten maar daarvoor later meer .

De online winkels waar ik graag shop voor mijn scrapbook producten zijn :

http://www.sweetshoppecommunity.com/ eigenlijk zijn alle designers daar super goed maar mijn favorieten zijn toch wel Kristin Cronin Barrow , Cindy Schneider , Studio Flergs , Becca Bonnevile  Two Tiny Turtles en Amanda Yi . Verder vind ik shawna clingerman erg goed maar zei brengt niet heel vaak iets nieuws uit. En als je van project life houdt mag je Traci Reed zeker niet missen .

Dan heb je de lilypad ook een erg leuke winkel om in te shoppen en ze hebben altijd in Januari een opdracht per dag waarmee ze je uitdagen om uit je comfortzone te gaan scrappen . http://the-lilypad.com/home.php Mijn favoriete designers daar zijn toch wel Just jaimee , Amber labou en fiddle-dee-dee designs

Over just jaimee gesproken hieronder zie je een layout voor mijn 2015 album , voor deze layout heb ik haar januari storyteller bundel gebruikt , je kunt je op de maandelijkse storyteller abboneren je krijgt hem dan veel voordeliger en je krijgt leuke extra,s enz .. en geloof me de bundel is elke maand zeker de moeite waard . Mijn header heb ik trouwens ook met deze kit gemaakt . Verder natuurlijk een mooie template van two tiny turtles gebruikt en de project life style template zit in de kit van just jaimee

En tot slot zoals belooft weer een gratis template om mee te oefenen

Previeuw

En je kunt hem hier downloaden https://www.dropbox.com/s/ms1x8cwkg1tttqe/16-01.zip?dl=0

Geef een reactie

