M&MDesigns

Waar creativiteit centraal staat !

Inspiratie 2015 Album

Een reactie plaatsen

Hallo allemaal ,

Jeetje wat een drukke week heb gehad met ups en downs maar al met al een goede week ! Helaas wel weinig tijd gehad om te bloggen maar daar hoop ik vanaf nu verandering in aan te gaan brengen . Vanaf nu wil ik elke week 1 nieuw recept plaatsen en voor alle scrappers een gratis template . Daarnaast zal ik dit blog vullen met allerlei leuke andere dingen .

Vandaag ga ik voor een inspiratie post ! Momenteel ben ik hard aan het werken om me 2015 en 2016 albums up to date te hebben zodat ik daarna weer verder kan met albums van andere jaren die ik nog steeds moet afmaken

 hier is de eerste dubbele pagina van 2016 . de foto’s zijn gemaakt tijdens onze eerste famillie wandeling in 2016 en de kleuren van de kit waren mij inspiratie bron voor deze layout !

Materialen die gebruikt zijn voor deze layout : Good For The Soul: Bundle by Amanda Yi & Heather Roselli echt een geweldige scrapkit waar je alle kanten mee uit kan . De project life style template is van mezelf 🙂 en zul je vast nog op me blog als freebie gaan vinden . En de normale template is van Cindy schneider echt een hele gave template designer .

En dan de pagina die ik voor me 2015 album heb gemaakt . Deze zijn in augustus genomen toen we heerlijk een dagje naar een park hier in de buurt zijn gegaan om te picknicken en van de zon te genieten . Ook bij deze pagina heb ik er weer voor gekozen om een dubbelpagina te maken die zowel een normale scrappagina als een project life style pagina combineerd . ik vind deze zelf echt super vrolijk geworden door alle leuke zomerse kleurtjes !

Materialen die ik voor deze layout heb gebruikt zijn mijn eigen gemaakte project life style template en de normale template is wederom van de geweldige cindy schneider . en de scrapkit die ik gebruikt heb is Sprouting Up: Bundle by Kristin Cronin-Barrow

Dat was het voor vandaag ! morgen ben ik weer terug met meer inspiratie en een gratis template !

Enjoy your day !

Geef een reactie

