M&MDesigns

Waar creativiteit centraal staat !

Pocketscrapboeking

2 reacties

Een van mijn grootste hobby’s is scrappen en nee niet met een schaar en papier maar digitaal . In nederland is digitaal scrappen lange na niet zo bekend als in andere landen maar ik vind het heelijk om te doen .

Met scrapboeken kun je van een simpele foto een mooie herindering maken. Vooral project life is erg leuk om te doen , niet alleen geeft het een kijkje in je leven maar ook kun je er heel veel kanten mee op .

Omdat veel project life templates clean en simpel zijn . ben ik mijn eigen templates gaan maken . momenteel verkoop ik ze nergens maar ik zal ze regelmatig hier aanbieden als een freebie zodat jullie ze toch kunnen gebruiken voor je eigen projecten .

( expired maar elke week komt er een nieuwe freebie )

BTN_1

En hier is mijn eerste kadootje voor jullie ! Je kan de templates hier downloaden. Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben en zou het leuk vinden om een aantal creaties terug te zien

Liefs melanie

2 thoughts on “Pocketscrapboeking

  1. Hoi Melanie, vandaag vond ik jouw blog en zag de prachtige templates. Helaas zijn deze pockets-templates verlopen. Kan ik deze ergens kopen of post je ze wellicht opnieuw? Ik scrap al jaren. Ik maak jaarlijks fotoboeken van de layouts die ik op mijn blog zet (www.tristanvanschie.blogspot.com). Ik heb je nu aan mijn feedly toegevoegd, zodat ik jouw templates niet mis.

    Groetjes, Claudia

    • Hoi Claudia , Ik verkoop mijn templates momenteel nergens ik heb dat vroeger wel gedaan maar nu is het meer een hobby , ongeveer elke 10 dagen post ik 2 nieuwe templates 🙂 en voor de rest een hoop inspiratie stuur me even een mailtje op jumbbumble@gmail.com dan stuur ik je de templates 🙂

Geef een reactie

